Digitana's Sparingsgruppe
Hos Digitana stræber vi efter at skabe en tryg og lærerig digital verden for børn og unge. Vores sparingsgruppe spiller en central rolle i at sikre, at vi når dette mål.
En sparingsgruppe for fremtiden
Hvem er med i gruppen?
Pædagoger og lærere bringer praktisk erfaring fra klasselokalet og sikrer, at vores materialer er relevante og anvendelige i undervisningssammenhæng.
Eksperter hjælper os med at forstå de psykologiske aspekter af unges online adfærd og de udfordringer, de kan møde på internettet.
IT-eksperter bidrager med teknisk indsigt og rådgiver om de nyeste tendenser inden for digital sikkerhed og teknologi.
Vi inkluderer og lægger stor vægt på perspektiver fra børn og forældre for at sikre, at vores materialer og initiativer er i overensstemmelse med familiens og elevernes værdier, ønsker og behov.
Hvordan arbejder gruppen?
Sparringsgruppen mødes både on- og offline, samt briefes regelmæssigt på vores projekter og rådgiver om nye tiltag.
Deres feedback hjælper os med at:
Opdatere vores læringsmaterialer og undervisningsmetoder, så de er i trit med de nyeste forskningsresultater og teknologiske fremskridt.
Udvikle interaktive læringsspil og platforme, der engagerer og uddanner børn og unge på en sjov og sikker måde.
Sikre, at vores tilgang er holistisk og tager hensyn til både de tekniske og menneskelige aspekter af digital sikkerhed.
Hvorfor er vores sparingsgruppe vigtigt?
I en hurtigt skiftende digital verden er det afgørende at have adgang til ekspertise fra forskellige fagområder. Vores rådgivende panel sikrer, at Digitana altid er på forkant med udviklingen og kan tilbyde de bedst mulige ressourcer og vejledning til lærere, elever og forældre.
Ved at kombinere viden og erfaring fra en bred vifte af eksperter kan vi skabe en omfattende og effektiv tilgang til digital uddannelse og sikkerhed.
Har du interesse for en sund fremtid?
Så bliv en del af sparingsgruppen
Som en del af vores ekspert panel kan du hjælpe os med at sikre en sund og sikker fremtid for de kommende generationer.